جوک های باحال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک های باحال
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 256
نویسنده :

جوک جوک جوک

زن باس از خونه باباش که میاد از مچ تا کتف النگو داشته باشه

 

تا مردش هی بفروشه بزنه به یه زخمی !

جوک جوک جوک

اﺳﺘﺎﺩ بهم گقت ﭼﺮﺍ ﻧﯿﻮﻣﺪﯼ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ؟

گفتم ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻛﻼﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺗﺪﺍﺧﻞ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﯿﺎﻡ

جوک جوک جوک

سنگ قبرم را سفید بگذارید سفیده سفید… یک ماژیک مشکی جنس خوب هم کنارش بگذارید… تا هرکس به دیدنم امد شعر یا جک یا حتی داستانی کوتاه… اخر میدانم ان دنیا هم شب ها حوصله ام سر میرود… ها راستی ماژیک را حتما با زنجیری به قبرم ببندید (اینجا ایران است)

 

جوک جوک جوک

و برای اولین بار در تاریخ ثبت شد
امروز دوستم گریه کنون بهم زنگ زده میگم چته؟!
میگه میتونم بهت اعتماد کنم؟!
منم گفتم نه!!!!!!!!!!!!!
دوستم
من
شماها

 

جوک جوک جوک

رفیقم بهم پیام داده : میدونی نبات چنده ؟
گفتم : یا اباالفضل ، یه کاره قیمت نبات رو میخوای چیکار؟ نه !
گفت : نقل چی ؟
گفتم : چی شده میخوای ازدواج کنی نقل و نبات میخوای؟ نه خوب نمیدونم !
برگشته بهم میگه فقط میخواستم بهت ثابت کنم خیلی خری !
چون از قدیم میگن خر چه داند قیمت نقل و نبات را …!!!

 

جوک جوک جوک

ﻻﮎ ﺯﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ :

ﺩﺳﺖ ﭼﭗ ﺍﺛﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻓﺮﺷﭽﯿﺎﻥ

ﺩﺳﺖ راست ﺳﺎﺭﺍ ۵ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ

جوک جوک جوک

ﻣﻦ اصولا هیچوقت ﯾﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ

۶ ، ۷ ﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ مطمئن ﺷﻢ قشنگ ﺭی…ﻡ !

 

جوک جوک جوک

گر نباشد چیزَکی
باز یه سری زِر زِر می کنن!

 

جوک جوک جوک

طریقه عذرخواهی دخترها :

ببخشید ولی تقصیر خودت بود !

 

 

جوک جوک جوک

یه نفر اس داد گفت :اگه گفتی من کیم…………
منم که ی چند دقیقه هنگیدم…………
اس دادم گفتم شرمنده پشتتون به منه نمیشناسمتون……………

 

جوک جوک جوک

یکی از لوازم تحریرای لوکس زمان ما از این پاک کن هایی بود که

یه سرش پاک میکرد اون یکی سرش جاروووو !

حکم Apple 5 داشت …

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: جوک , جوکهای باحال , جوک جوک جوک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
مهسا در تاریخ : 1393/4/28/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: